Velkommen til min blog

Jeg er glad for, at du kigger forbi.

Dette er en typisk DIY-kreablog med forskellige ting. Mange af dem kan man hygge med at lave der hjemme sammen med ungerne. Jeg samler gerne ungerne eller inviterer et par veninder til kreativ-eftermiddag. Det er en super hyggelig måde at mødes ☺ Yderligere kan der fra tid til anden snige sig et indlæg ind omkring ting og forhold, der bare har fanget min opmærksomhed ☺

Du er meget velkommen til at lægge en hilsen ♥

---
I am glad that you are visiting.

This is a typical DIY creative blog with various things. Many of them you can make at home with the kids. I like to gather my kids or invite a few friends to creative-afternoon. It's a super nice way to be together ☺Additionally, from time to time, there will be post about things and situations that just caught my attention, and I would like to share ☺

You are very welcome to comment on the posts

fredag den 13. maj 2011

Lave smykker selv...



Denne udgave af, at lave smykker selv... er den meget nemt. Delene købes i butikker som f.eks. denne. Noget dyrt  men meget nemt at komme i gang.
Jeg har ledt og ledt efter et armbånd der var kraftig rødt, ikke for stort og som vil kunne gå til flere stile. Jeg har intet kunne finde. Men på denne måde, kunne jeg sætte mig ned med min datter, og vi kunne nemt fremstille lige præcis det, jeg ikke kunne finde i butikkerne.
Først klippes snores i passende længde, to perler sættes på, en klat lim på begge endestykker, som nemt sættes i låsen.... voila et armbånd som kun JEG har ☺

Pris:
Snor           20 kr.
2 x Perler   75 kr.
Lås            30 kr.

i alt:           125 kr.

---
This way of making your own jewellery is very easy. The parts is bought in a shop like this. Expensive ... but easy to get started.  
I have been looking everywhere for a very red bracelet, not to big and suitable for different stiles. I just could not find it. But this way, I could sit down with my daughter and we could easily produce exactly what I could not find in stores.  
First cut the string the right length, add two beads  and a put a little bit of glue on both ends of the string, the ends can easily be put in the lock .... voila a bracelet which only I have ☺
Price: (US dollars)
String                 3,81 USD
2 x pearls           14,28 USD
lock                    5,71 USD

Total                  23,80 USD

2 kommentarer:

  1. Sikke et lækkert armbånd - det er en rigtig fed farve...
    Kig forbi min blog - du er en af de heldige vinder i min give away - så skal bruge din adresse...

    SvarSlet
  2. Den sender jeg naturligvis straks... min første vundne giveaway ☺

    SvarSlet