Velkommen til min blog

Jeg er glad for, at du kigger forbi.

Dette er en typisk DIY-kreablog med forskellige ting. Mange af dem kan man hygge med at lave der hjemme sammen med ungerne. Jeg samler gerne ungerne eller inviterer et par veninder til kreativ-eftermiddag. Det er en super hyggelig måde at mødes ☺ Yderligere kan der fra tid til anden snige sig et indlæg ind omkring ting og forhold, der bare har fanget min opmærksomhed ☺

Du er meget velkommen til at lægge en hilsen ♥

---
I am glad that you are visiting.

This is a typical DIY creative blog with various things. Many of them you can make at home with the kids. I like to gather my kids or invite a few friends to creative-afternoon. It's a super nice way to be together ☺Additionally, from time to time, there will be post about things and situations that just caught my attention, and I would like to share ☺

You are very welcome to comment on the posts

mandag den 7. marts 2011

Hip hurra hvem har fødselsdag ☺

Hip hip hurra for mig ....

Jeg har fødselsdag i dag! Og synes bestemt, at der er direkte sammenhæng fra min indsat for at være artig og sød og til det fantastiske vejr vi har i dag ☺





Hooray for me... It is my birthday to day ☺ In Denmark we have a story for the kids, that if they are well behaved during the year, it will be a sunny birthday.
AND as the weather today is very sunny, this must mean that my effort to be good and well behaved has been noticed ☺

6 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen!! :)
    Jeg er sikker på, at der er en sammenhæng - Så tusind tak for det skønne vejr ;)

    SvarSlet
  2. he he lige netop ... takker for din hilsen ☺

    SvarSlet
  3. Jamen vi er bestemt flere, der siger TUSIND TAK for dejlige vejr - og et STORT STORT TILLYKKE MED DAGEN. Håber du er blevet fejret på behørig vis :-)
    Så vil jeg da også lige sige tusind tak for dine mange dejlige, varme kommentarer på min blog - jeg bliver så glad. Det betyder altid noget, når folk lægger et ord, når de har været forbi :-)
    Mange Hilsner
    Frk. Hverdag

    SvarSlet
  4. Takker frk. Hverdag.... ☺

    SvarSlet
  5. Også lige en STOR tillykke-hilsen fra mig - selv om den er en lille smule forsinket!
    Du deler jo fødselsdag med min mor, men er sikker på at du har en stor del af ansvaret for al solskinsvejret igår! :-)
    Jeg tilslutter mig Frk. Hverdag, og vil rigtig gerne takke dig for dit engagement som læser - du er altid god for en skøn kommentar! Det betyder rigtig meget!
    Ha' en superlækker solbeskinnet tirsdag.
    Kh. Jane

    SvarSlet
  6. Tak Jane ☺

    Ja, med en fødselsdag på den 7. er man sikret at få hele 8. marts med... kvindernes internationale kampdag... en vigtig dag he he

    SvarSlet