Velkommen til min blog

Jeg er glad for, at du kigger forbi.

Dette er en typisk DIY-kreablog med forskellige ting. Mange af dem kan man hygge med at lave der hjemme sammen med ungerne. Jeg samler gerne ungerne eller inviterer et par veninder til kreativ-eftermiddag. Det er en super hyggelig måde at mødes ☺ Yderligere kan der fra tid til anden snige sig et indlæg ind omkring ting og forhold, der bare har fanget min opmærksomhed ☺

Du er meget velkommen til at lægge en hilsen ♥

---
I am glad that you are visiting.

This is a typical DIY creative blog with various things. Many of them you can make at home with the kids. I like to gather my kids or invite a few friends to creative-afternoon. It's a super nice way to be together ☺Additionally, from time to time, there will be post about things and situations that just caught my attention, and I would like to share ☺

You are very welcome to comment on the posts

fredag den 18. marts 2011

Blogleg ♥

Jeg var hurtig da 5.th.e havde et indlæg med en blogleg... så jeg blev den heldige deltager, og derved den heldige modtager af en lille pakke.

Desværre har PostDanmark været lidt hård ved pakken på sin vej herop i det nordjyske.



Her ligger den hyggelige gave☺


Mange tak Anne-Mette! Komplimenterede dine fine kort, da du præsenterede dem på bloggen, så hvor er det fedt at få en af dem ☺

Hvis du sidder og savner lidt overraskelser i postkassen, SÅ VÆR VAKS NU!
Legen er nemlig meget simpel.

1. vær blandt de to første til at svare på dette indlæg.. og det er dig der er med.
2. modtag en pakke fra mig.
3. præsenter på bloggen og rekrutter to nye deltagere.
4. send disse og mig en pakke, .... så flere kan gå forventningsfulde ud og tømme postkassen fra spændende breve. 

SÅ SKRIV NU NU NU NU NU... en kommentar på dette indlæg og VÆR MED ☺

4 kommentarer:

  1. Det var da en sjov leg, den tror jeg da lige jeg hopper med på :D elsker overraskelser..

    SvarSlet
  2. Hvis det ikke er for sent, vil jeg da gerne være med.

    Helle

    SvarSlet
  3. Hej

    Kunne ikke sende en mail til dig
    Så her er min adresse:
    Helle Kejlstrup
    Platanvej 2
    6580 Vamdrup

    Det er hedder operation påskesjov. Det er en gaveleg man kunne tilmelde sig på facebook.

    SvarSlet