Velkommen til min blog

Jeg er glad for, at du kigger forbi.

Dette er en typisk DIY-kreablog med forskellige ting. Mange af dem kan man hygge med at lave der hjemme sammen med ungerne. Jeg samler gerne ungerne eller inviterer et par veninder til kreativ-eftermiddag. Det er en super hyggelig måde at mødes ☺ Yderligere kan der fra tid til anden snige sig et indlæg ind omkring ting og forhold, der bare har fanget min opmærksomhed ☺

Du er meget velkommen til at lægge en hilsen ♥

---
I am glad that you are visiting.

This is a typical DIY creative blog with various things. Many of them you can make at home with the kids. I like to gather my kids or invite a few friends to creative-afternoon. It's a super nice way to be together ☺Additionally, from time to time, there will be post about things and situations that just caught my attention, and I would like to share ☺

You are very welcome to comment on the posts

fredag den 11. februar 2011

Små gode indkøb ☺

Kom forbi disse super søde blomster i Fakta til ca. 25 kr. stk. De er perfekte til min datters værelse... der pt. ikke må være for lille-pige-agtig og stadig for ung til et teenageværelse... what to do he he



Jeg fik en lille pakke med posten i dag... dejligt. Nu vil jeg prøve at filte.... Har set nogle eksempler på de flotteste tørklæder.



8 kommentarer:

  1. Hvor er de skønne blomsterne. Ville også have købt dem, men de får dem desværre ikke hjem i vores Fakta..

    SvarSlet
  2. ej hvor øv... vidste slet ikke at de måtte undlade at tage katalogvarer hjem...

    SvarSlet
  3. I love the flowers on the wall, Maja. Flowers are for every age in my opinion!

    It will be fun to try the felting with your new yarn, I think. Best of luck with it and have a great Valentine's Day!

    SvarSlet
  4. Sådan en pige har jeg også herhjemme...godt nok 11 år, tingene kan ikke blive seje nok :) Super søde blomster.

    SvarSlet
  5. Det ér så sjovt, at filte - glæder mig til at se resultatet. Jeg har fri i dag og får pludselig lyst til det... :-)

    SvarSlet
  6. Troede jo så bestemt at man kunne købe bomuldsgaze i de store stofbutikker som "stof og stil" og "stof 2000" ... men nej, det er ikke en del af deres sortiment. Så min filtet tørklæde må stå lidt i venteposition æv æv

    SvarSlet
  7. Elsker farverne på din datters værelse!! :) Det ser super godt ud med blomsterne på væggen også!

    SvarSlet
  8. KGraardsted: takker på min datters vegne ☺

    SvarSlet