Velkommen til min blog

Jeg er glad for, at du kigger forbi.

Dette er en typisk DIY-kreablog med forskellige ting. Mange af dem kan man hygge med at lave der hjemme sammen med ungerne. Jeg samler gerne ungerne eller inviterer et par veninder til kreativ-eftermiddag. Det er en super hyggelig måde at mødes ☺ Yderligere kan der fra tid til anden snige sig et indlæg ind omkring ting og forhold, der bare har fanget min opmærksomhed ☺

Du er meget velkommen til at lægge en hilsen ♥

---
I am glad that you are visiting.

This is a typical DIY creative blog with various things. Many of them you can make at home with the kids. I like to gather my kids or invite a few friends to creative-afternoon. It's a super nice way to be together ☺Additionally, from time to time, there will be post about things and situations that just caught my attention, and I would like to share ☺

You are very welcome to comment on the posts

mandag den 28. februar 2011

Leger med glas

Var en tur i Huset i torsdags for at få et introkursus i brug af glasværkstedet. Jeg var deroppe her til formiddag for at lave min FØRSTE glas ting. Jeg ville lave noget super simpelt og kun til pynt (ikke noget dybere budskab)...
Her ligger mit pyntetræ klar til at komme i glasovnen


Det er lave i 3mm glas, farvet med pulver og pyntet med små stykker farvet glas.
---
Thursday I was at "The house"  to take an introductory workshop course in the use of glass. I went there again this morning to make my FIRST glass items. I wanted to do something very simple and just for show (no deeper meaning) ...  Here lies my tree ready to go into the glass oven.
It is made in 3 mm glass, colored with powder color and decorated with colored pieces af glass

4 kommentarer:

  1. Er spændt på at se det færdige resultat.

    Hilsen Grith

    SvarSlet
  2. ... det er jeg også he he

    SvarSlet
  3. Jeg bruger også Huset meget, tog derud torsdag i vinterferien og lavede keramik. Super sted er blevet rigtig glad for det. Fine ting du har lavet :)

    SvarSlet
  4. Huset er fantastisk.

    Har selv siddet time på time i keramikværkstedet og forsøgt at lære at dreje en skål... jeg er stadig ikke dus med at centrere leret, så der er laaaang vej igen for mig he he

    SvarSlet