Velkommen til min blog

Jeg er glad for, at du kigger forbi.

Dette er en typisk DIY-kreablog med forskellige ting. Mange af dem kan man hygge med at lave der hjemme sammen med ungerne. Jeg samler gerne ungerne eller inviterer et par veninder til kreativ-eftermiddag. Det er en super hyggelig måde at mødes ☺ Yderligere kan der fra tid til anden snige sig et indlæg ind omkring ting og forhold, der bare har fanget min opmærksomhed ☺

Du er meget velkommen til at lægge en hilsen ♥

---
I am glad that you are visiting.

This is a typical DIY creative blog with various things. Many of them you can make at home with the kids. I like to gather my kids or invite a few friends to creative-afternoon. It's a super nice way to be together ☺Additionally, from time to time, there will be post about things and situations that just caught my attention, and I would like to share ☺

You are very welcome to comment on the posts

torsdag den 3. februar 2011

En smuk forårsstjerne i silkepapir



Den sidder så dekorativt på vinduet i mit krearum.... og så utrolig nem at lave også med børn ☺
... men husk at være påpasselig når delene sættes sammen, at de støder helt op til hinanden i centrum. Det bliver meget kendt med lyset. Jeg fandt en bunke foldeinstrukser her.




---
It sits so decorative on the window in my creative space .... and so incredibly easy to do, also with children
... but remember to be careful when parts are put together, they have to be put close to each other in the center.Gaps will be very known with the light. I found a bunch of folding instructions here. (the two bottom pictures is from my childrens rooms)

2 kommentarer:

  1. Den er rigtig fin din stjerne...jeg har lavet en i almindelig kopi-papir...den er faktisk også fin!

    SvarSlet
  2. Det er en taknemlig ide... den kraæver ikke så meget. Har også set en sød i madpapir... så bliver det da snart ikke nemmere ☺ Jeg prøver lige pt. i min genbrugsånd, at bruge sider fra en gammel bog... der kommer billeder på en solskinsdag når de "virker" he he

    SvarSlet