Velkommen til min blog

Jeg er glad for, at du kigger forbi.

Dette er en typisk DIY-kreablog med forskellige ting. Mange af dem kan man hygge med at lave der hjemme sammen med ungerne. Jeg samler gerne ungerne eller inviterer et par veninder til kreativ-eftermiddag. Det er en super hyggelig måde at mødes ☺ Yderligere kan der fra tid til anden snige sig et indlæg ind omkring ting og forhold, der bare har fanget min opmærksomhed ☺

Du er meget velkommen til at lægge en hilsen ♥

---
I am glad that you are visiting.

This is a typical DIY creative blog with various things. Many of them you can make at home with the kids. I like to gather my kids or invite a few friends to creative-afternoon. It's a super nice way to be together ☺Additionally, from time to time, there will be post about things and situations that just caught my attention, and I would like to share ☺

You are very welcome to comment on the posts

torsdag den 20. januar 2011

iiiihhh et kompliment til mig ♥

Brilleting har været så super sød at tildele mig en award.


Hun skrev:
4. Maja med bloggen "Hyggelig kreativ" for at dele sine sjove idéer
men sådan en award forpligter...

By accepting this award I will complete the following:

Thank and link back to the person who awarded me.
Share 8 things about myself.
Pay it forward to 8 bloggers that I have recently discovered.
Contact those bloggers and tell them about their awards.

De 8 ting om mig selv:

○ At jeg ikke kan lide kaffe... væmmes nærmest, men er helt tabt i nydelse, hvis det er chokolade, slik eller kage der er kaffe i. F.eks. disse fra Søsterne Grene... mmmmhhh



○ At jeg praktisk talt aldrig laver mad. Jeg er så ustyrlig heldig at min mand er fantastisk til at lave mad. Dette i en grad, så det ikke er en ekstra ordinær kulinarisk oplevelse at spise ude.

○ At jeg er 100 meter mester i IKKE at røre ved noget som helst på et offentlig toilet med mine hænder ud over vand og sæbe... og alligevel har jeg grundet min væmmelse omkring toiletbakterier altid desinficeringsgele i min taske...

○ At jeg i 10. klasse skulle læse op til en fysikprøve og fik i processen brændt det absolutte 0-punkt så eftertrykkeligt ind, at jeg ALDRIG har glemt det ... -273,16 'C  ... og jeg er aldrig kommet til at skulle bruge det - udover til min fysikprøve he he

○ At jeg har gennemført den store "Vierdaagse Afstandsmarsen Nijmegen". En stor march i Holland hvor man på 4 dage går 4 x marathon.... vel og mærke i hedende varme. Vi havde mellem 30 og 32 'C i skyggen alle dagene... Hvorfor gå denne march? Fordi der var en, der sagde jeg ikke kunne he he

○ At en af mine største drømme, er at komme til Grønland og arbejde... ♥

Oversigtskort - Grønland


○ At vi som familie geocacher. Der ligger skatte over hele verden (vi leder primært efter de mange 100'vis af skatte i DK), som man gennem mystrier og gåder eller bare et koordinat finder med en håndholdt gps. SUPER familie aktivitet ♥ tjek det ud på http://www.geocaching.com/ og http://www.geocaching.dk/

    

○ At jeg i over to år havde i tankerne, at jeg ville lave en blog med mine kreative projekter. Men det var den første dag med snefri i denne vinter, der gav mig tiden til lige at sætte det ordenligt i gang ☺ "A day well spend ♥"

At vælge 8 blogge er svært! Jeg kunne jo smide én tilbage til "Brilleting" fordi hendes er helt fantastisk... men det giver jo ingen mening, at ligge og spille ping pong med disse awards. Såååå nogen af dem som ikke allerede lige har fået én plus, at de skal være super gode blogs... taaa daaaa 8 blogs, der gør min dag til en bedre dag. Blogge der er absolut "must see" - gennemførte og fantasifulde ♥

1. Mette med bloggen "Metski"
2. Mia med bloggen "Made by Mia Hansen"
3. Sara med bloggen "Bournonville"
4. Bloggen "Lilla a"
5. Jeanine og Amy med bloggen "Serving Pink limonade"
6. Chrissie med bloggen "Clever Faeries"
7. Klara med bloggen "Klara klawitter"
8. Diana med bloggen "Puggie by Diana" ... helt ny, men super start.

Takker for det store arbejde, der bliver lagt i bloggene.... jeg værdsætter muligheden for det daglige kick af kreative ideer ☺

2 kommentarer:

  1. 1000 Tak for den fine award :) skal nok få skrevet på min blog hurtigst muligt :)

    Kh Sara

    SvarSlet